In sfarsit postez….yay! Happy happy joy hoy!

Astazi va voi vorbi despre ceea ce mi se intampla in ultima vreme si anume : detin una bucata profil pe site-ul Myspace, nimic neobisnuit pana aici.
Problema este ca primesc mesaje, si nu orice mesaje, ci zeci , in mod deosebit fie de la minori fie de la barbati trecuti de 50 de ani.

Acum, eu stiu ce inseamna sa iubesti pe cineva dar sa fii prea mic de nasul lui, si efectiv sa nu ti se dea nicio sansa, ma detestam ca sunt asa mica.
Totusi, nu pot sa ma gandesc ca as putea avea o relatie cu un tip mai mic decat mine. In general iubitii mei aveau intre 23-30 de ani. Mereu mi-au placut astia mai mari, aveam ce discuta , era un alt nivel, am si invatat multe lucruri faine, era fun.
Nu vreau sa para ca si cum as face discriminare, dar chiar am incercat ceva de genul cu un tip mai mic, si a fost un dezastru pe toate planurile posibile si imposibile.
Sunt recunoscatoare pentru faptul ca reusesc sa ma fac placuta de catre cat mai multi oameni, dar efectiv nu pot, nu vreau sa ma implic in ceva de anvergura asta. Been there , done that.
In ceea ce priveste barbatii trecuti de 50 de ani…..nu are rost sa mai vorbim. Alora nici macar nu ma deranjez sa le raspund la mesaje. Ce e trecut de 30 nu prezinta interes, oricat de bine ar arata.

Nu stiu ce subiecte comune as putea avea cu unul de 17 ani, sau cu unul de 50 de ani. Sunt niste extreme in care nu vreau sa ma lansez.

Well, va las o piesa pe care am descoperit-o azi si care presimt ca va deveni noua mea obsesie.

Postez curand ! Va pupacesc