Sunt o ciudata si asta imi ocupa tot timpul, dar nu de despre asta o sa va vorbesc acum, ci despre persoana care a resimtit cel mai mult si mai acut ciudatenia asta de care sufar.
Am fost si sunt un copil dificil. Mereu trebuia sa se faca voia mea, si mereu mi-am impus dorintele, egoiste de cele mai multe ori.
Am facut multe lucruri urate , ciudate, deplasate, greseli, dar mama desi nu a fost de acord cu ele, mi-a stat alaturi, fara sa isi schimbe sentimentele fata de mine in vreun fel. Numai ea stie cate seri a plans din cauza mea, cate dureri de inima si de suflet a avut, tot din cauza mea. Nu stiu daca in 20 de ani am reusit sa aduc prea multa bucurie in viata celor de langa mine.
Noi, cei din zodia Pesti ne plangem mai mereu ca nu suntem intelesi, ca nu ni se acorda atentie… Eu am avut tot ce mi-am dorit, copilaria mea a fost una fara griji, fara incidente majore.
Mama mereu imi spune ca va veni vremea cand voi deveni si eu mama si voi vedea ce inseamna sa am un copil , eventual cu personalitatea mea. Cred ca nu imi doresc asta :))
Chiar daca am fost un copil problema , mereu am iubit-o si o voi iubi pe mama, de fapt singura persoana care mereu a fost acolo pentru mine, fara sa ceara nimic in shimb, si careia i-am inselat cam majoritatea asteptarilor.
Nu merita un copil asa dubios ca mine, dar ….
Te iubesc mama si am sa incerc sa te fac mandra de mine, chiar daca uneori gandesc cu orice altceva decat creierul, chiar daca uneori te enervez cu naivitatea mea.
Visez la ziua cand iti voi putea spune sa vii aici ( oricunde as locui ) langa mine, sa lasi munca si sa mergem sa ne plimbam prin toata lumea.
Sunt sigura ca aceea zi va veni…. si da, contar vesnicei tale replici, da, o vei apuca si tu acea zi!