Acum mult timp v-am promis un post ….eu una nu am uitat de el, desi gandurile mi s-au amestecat datorita unui anumit factor care nu are rost sa il expun acum.

In alta ordine de idei…Ba ce dracu v-a apucat pe toti / toate ? Care mai de care se marita, se insoara, toarna plozi la foc automat…..e o noua moda sau asta e reactia voastra in fata asa zisei crize mondiale?

Multe colege din fostul liceu din Cta au deja copil, experimenteaza din plin viata de „sclave pe plantatie” ….foarte bine, si-asa va detestam pe toate inca de pe atunci , dar na, nu ma asteptam sa va vad asa disperate dupa vertical sticks ….

Desi mereu mi-am dorit o familie, m-am visat nu o data ci de mii de ori in rochia aia alba nenorocita, va anunt cu mare mandrie ca NU AM DE GAND SA MA MARIT SI NU VOI FACE COPII prea curand! Imi mai permit sa copilaresc, sa ma distrez. Asta nu inseamna ca nu sunt o persoana responsabila, sau ca nu stiu sa iubesc , ca nu pot sa imi iau angajamente. Nu, nu. Inseamna ca nu ma leg la cap fara sa ma doara. Inseamna ca deocamdata nu ma simt pregatita sa fac pasii astia ( a te marita in ziua de azi e ceva atat de banal, ca si cum ai spune ca ma duc sa iau paine, nimic deosebit ) care pentru mine chiar inseamna nu ceva ci CEVA !

Deci, scumpa mea Vianne, dupa cum anuntam cateva posturi mai in urma, nu ne ramane decat sa privim inainte catre viata superba de fete batrane ce ne-o rezerva viitorul . Daca ai de gand sa te mariti te bat!
Asteapta si tu sa treaca criza asta , la naiba ( in puii mei!!! )