Cu nimeni, dragii mei! Nu am de gand sa merg la vot! Stiu ca multi va veti intreba de ce? Ei bine pentru ca nu vad rostul. Votul meu nu ar face nicio diferenta. Acum iarasi imi veti sarii in cap cu replici gen : ” daca toti am face ca tine, ne-am duce tara de rapa, si de fapt fiecare vot este important! ”
Hai nu, zau! Pentru cei care inca mai cred ca sunt importanti in tara asta, ca cineva inca da 2 lei pe parerea lor, ii sfatuiesc sa se duca la baie, sa deschida robinetul de apa rece si sa isi dea pe fata, apoi sa revina la realitate!
Asa cum mi-am castigat la 18 ani dreptul de a vota, acum imi exercit dreptul de a NU vota! Care este problema?
Nu tin cu niciun partid, asa cum toti mi se par niste hoti, sarlatani si profitori! Cu cine sa votez?
Politica este un domeniu care nu m-a interesant niciodata, cu atat mai putin o va face acum, in prag electoral.
Tara asta este deja dusa in rapa, cine nu vede asta, ori este orb, ori probabil sufera de o anumita forma de amnezie.
Nu mai este ca pe vremea domnitorilor, cand aveai pentru ce lupta, cand se merita sa iti dai viata pentru a-ti apara credintele si neamul, acum lupta este fiecare pentru sine. Constiinta nationala este egala cu zero ( 0 )!!
Asa ca anticipand intrebarile gen ” cu cine ai votat „, v-am raspuns de pe acum, si sper ca m-am facut bine inteleasa.
Patriotismul ori exista in suflet, ori nu. Ingrasarea porcului in ajun sau a fi patriot cu jumatate de norma, numai la ocazii speciale mi se pare o aberatie si o ipocrizie, asa ca ….va doresc o saptamana cat mai frumoasa! Aceeiasi, Alexandra K.