Si ce?
Am spus-o si o voi mai spune, ori de cate ori este nevoie : Nu imi plac aceste sarbatori imprumutate de la altii. De fapt, daca ne gandim , imprumutate sunt majoritatea, pentru ca in adevaratul sens al cuvantului, nu exista multe sarbatori pur romanesti din cate stiu eu. Totusi , eu ma refer la Valentine’s day ( asa-zisa omoloaga a Dragobetelor noastre ) si a acestui Halloween, caruia nu ii vad rostul sau farmecul, sincera sa fiu.
Asa ca pentru toti care m-au intrebat ce fac de Halloween si s-au agitat sa imi trimita Happy Halloween, va multumesc, dar aceasta zi o voi petrece exact ca pe oricare zi din saptamana.

Singurele sarbatori la care tin foarte mult sunt Craciunul si Pastele, ocazii in jurul carora ma agit si eu foarte mult ( activitati gen impodobit bradul , daruit cadouri, Iepurasul, vopsit oua ) .
In rest, sunt cam paralela cu datele importante din calendarul nostru ortodox. Din fericire o am pe matusa mea, care le cunoaste pe toate, ( si pe mama, care datorita matusii mele , este si ea la curent ) , care ma anunta mereu ” vezi ca maine e sarbatoarea cutare , sper ca nu bagi la spalat, ca-i pacat! ” Nu, nu, am inteles ideea si ori de cate ori este posibil chiar tin cont de aceste sfaturi. Dar nu reusesc mereu….Ooops!

Va las in compania unei piese superbe asa, de noapte buna! ( clip varianta The Crow – yesss! )

P.S : promit sa revin curand!