In cele ce urmeaza, va prezint un set de intrebari pe care eu si cea mai buna prietena a mea Vianne ne-am gandit sa il facem una despre cealalta. Va invit sa cititi asadar, va promit ca va fi foarte amuzant! Pentru a vedea si raspunsurile prietenei mele ( adica parerile sale despre mine ), mergeti aici

1. Prima ta impresie despre mine a fost?

Proasta, ma gandeam ca esti cea mai mare fitoasa si scorpie posibila

2. Cea mai frumoasa amintire despre mine?

Vremurile de studio, cand obisnuiam sa iesim mereu impreuna.

3.Personalitatile nostre se aseamna ? Explica

Intr-o oarecare masura da, asta poate si pentru ca avem gusturi muzicale cat de cat comune, la fel gusturi vestimentare, pareri asemanatoare in legatura cu multe aspecte ale vietii.  In afara de aceste lucruri, suntem doua persoane total diferite.

4.Care crezi ca a fost elementul ca ne-a unit in aceasta prietenie?

Probabil sensibilitatea mea si intamplarile nu tocmai fericite prin care ai trecut si nu il ultimul rand punctele comune pe care le-am enumerat la intrebarea de mai sus.

5.Cat de mult te enervez? De ce?

Uneori destul de mult. Sa dau vina pe vesnica si eterna comparatie „apa cu focul se anuleaza reciproc”?  Ma gandesc ca enervarile astea sunt in principal datorate impulsivitatii mele, si datorita firii tale foarte schimbatoare si imprevizibila.

6.Calitatile si defectele mele sunt?

Calitati :

Loiala, ambitioasa ( cand e ceva ce iti doresti cu adevarat ) , cu capul pe umeri, deschisa.

Defecte :

Imprevizibila, delasatoare uneori, superficiala alteori, nu esti constanta.

7.AI vrea ca eu sa fiu mai…si sa nu mai fiu atat de..?

As vrea sa fii mai sensibila si sa nu mai fi atat de colerica.

8.Cand te gandesti la mine, din ce motive o faci?

De obieci ma gandesc ca mi-e dor sa te vad, si oare ce mai faci, cum iti este.

9.Daca ai putea fii o zi in pielea mea, cum ai petrece aceea zi?

As profita de faptul ca ai multi amici si as iesi cu ei.

10.Cand una da o idee asupra unei activitati cand suntem impreuna cealalta ce raspunde ?

De obieci cadem de acord, uneori mi-e mie lene, sau nu am chef, dar de cele mai multe ori ajungem la un consens.

11.Exista ceva ce iti doresti sa faci impreuna cu mine si nu am facut inca?

Visit England, si sa cantam pe o scena impreuna.

12. Cel mai frumos cadou primit de la mine este?

Scrumiera .

13. Maine este ultima mea zi din viata si vreau sa o petrec cu tine. Care ar fi ideile tale pt aceasta zi?

Mergem in Cora, ne aprovizionam cu de toate, stim noi cum, si apoi plecam in Vama !!

14. Ticurile mele sunt?

Jucatul in par, cuvintele „lol, mda, clar, absolut, mirific si mirobolant” pe care le-am imprumutat si eu :))

15. Exista ceva ce ai fi vrut sa imi spui mai des dar nu ai facut-o?

That i love you:)