Zi de zi gasesc cate un articol in legatura cu bestialitatea si cruzimea fata de animale .

De curand am gasit un site in care m-am inscris pentru ajutorarea, adoptia si protectia acestor necuvantatoare. La bannere aveti 2 link-uri directe catre acest site.

Nu suport sa vad animale chinuite de asa zisi oameni , de fiecare data plang ( da si nu mi-e rusine sa o recunosc ) cand vad ceva de acest gen.

De ce faceti asemenea fapte, daca va considerati oameni, fapturi superioare ? Cu ce sunteti superiori unor animale care nu cunosc ura, rautatea, minciuna, tradarea?  Mi-e rusine sa traiesc printre voi. Ma gandesc de multe ori ca daca traiam in padure sau in jungla, eram mai fericita. Pana unde aveti de gand sa mergeti cu ipocrizia? Va simtiti amenintati de un caine vagabond, dar nu vedeti gunoaiele din jurul vostru, nu vedeti scursuruile societatii , va simtiti foarte „cool” cand loviti un animal care nu se poate apara in fata voastra.

Daca as fi presedinte , toti aceia dintre voi care oropsiti bietele fiinte ar fi bagati in niste bazine enorme langa un rechin infometat. As vrea sa va vad atunci cat curaj veti mai avea, javrelor . Voi sunteti animalele, de fapt.

Un catel , un urs, un rechin, ataca din foame , din instictul de a supravietui, voi atacati din dorinta de a va da mari si puternici. Nu meritati sa traiti pe aceasta planete cu noi, iubitorii de animale.

Ati distrus padurile, mediul de viata ale atatora animale, si va minunati cand vedeti un urs pe marginea drumului cautand de mancare?

Mergeti sa inotati in ape periculoase , unde stiti de existenta pestilor pradatori si vreti sa va plangem cand ne spuneti ca v-a mancat rechinul o mana sau un picior?

Ce vina au aceste suflete pentru inconstienta voastra?

Am 15 pisici si 2 caini, mama si matusa mea hranesc toti cainii si pisicile din cartier. Niciodata nu am fost muscata de nicun animal . De ce?

Inchei aici pentru ca mi-e prea scarba sa continui , dar oricum voi avea ocazia sa AJUT , o voi face. Si cand voi avea material posibilitatea, am sa fac acelasi lucru, pentru ca deh, oamenii cu bani de la noi mai repede isi cumpara masini scumpe decat sa ajute cu ceva. Trebuie sa vina cineva din alta tara sa faca ceva , ca noi nu suntem in stare.