El este Radu , dragii mei. Unul din fostii componenti ai trupei Korekt ( cea in formula 3 baieti , nu cea de acum ).
Primul clip  este primul single de pe albumul sau de debut. Sincera sa fiu, sunt foarte curioasa sa aud si restul pieselor.
Piesa in sine este draguta, comerciala, exact ce se vinde acum.
Vocea – calda, melodioasa, mi-as dori sa renunte totusi la incercarea de a canta precum stimabilul Marc Anthony ( da, ok are voce buna, dar nu ma da pe spate acest latin inflacarat pe nume Marc ) , oricat de mare fan ar fi . Spun asta pentru ca are o piesa , o balada in care este mai mult decat evidenta apropierea vocala de cel mentionat mai sus, iar eu imi doresc sa il aud pe Radu si punct, nu pe Radu cantand ca mai stiu eu cine. Vocea ii permite sa fie original , sa o faca. 
Daca pe parte vocala mai are cateva lucruri de indreptat, pe parte instrumentala este un artist desavarsit, pe care il admir foarte mult .
Cea de-a doua piesa m-a impresionat foarte mult ca si executie si feeling. Fara sa para pupincurisme sau supt de sosete, Radu reuseste sa le ia curentu’ multora , asa zisi artisi, care habar nu au ce inseamna de fapt muzica. Asa da!
                      BRAVO !!!