Sau de ce nu ambele?
Am promis in ultimul meu post ca voi scrie despre cum incepe o relatie….ma tin de cuvant.
Actuala mea relatie care tine de un an jumatate, a inceput cu sex. Paradoxal, nu?
In general m-am ferit de sexul rapid, pe fuga, de la primele intalniri. Aceasta a fost exceptia, dar nu despre asta am sa vorbesc, ci despre avantajele si dezavantajele fiecarei optiuni ati alege : sex sau parc.

Parc

Avantaje :

– cunoasterea persoanei in cauza, macar vei stii cam la ce te poti astepta.
– plimbarea face bine atat organismului cat si tonusului fizic.
– aduce o doza de romantism situatiei
– poti purta discutii interesante
– iti dai posibilitatea de a trece prin emotiile primei intalniri cu aceea persoana

Dezavantaje :

– timp pierdut , in cazul in care respectivul se dovedeste a fi total paralel cu lumea ta

 Sex

Avantaje:

– adrenalina momentului
– o partida de sex

Dezavantaje :

– posibilitatea ca a doua zi , personajul masculin sa se faca nevazut, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat
– eventualitatea de a fi privita drept o tarfa
– o partida de sex groaznica, din oricare motive ar fi ele
– datorita faptului ca nu va cunoasteti, e clar ca nicunul nu va stii ce anume il excita sau nu pe celalat.

Acum , tragem linie si vedem ce ramane. In cazul meu, oricare varianta as alege, tipul de langa mine trebuie sa ma atraga atat fizic cat si spiritual. Restul se discuta.
Asadar, faceti ce credeti cum credeti ca va este mai bine , si luati in calcul ca a doua zi sa nu simtiti gustul amar al dezamagirii!

Play safe!