Multe femei resping ideea asta fara sa dea nici cea mai mica motivatie, preferand sa se scuze ” eu?? niciodata!” -da sigur!

Dragii / dragele mei / mele.

Nu sunt o persoana ipocrita de fel asa ca nu am sa fac acum pe una.

Primul si singurul meu one night stand a fost cu un norvegian . Nu am sa va povestesc detaliile insipide ale partidei, ca nu are rost…. tipu chiar nu avea nici in clin nici in maneca, desi era foarte chipes.

Sexul doar de dragul sexului nu este pentru mine…. O spun pe buna dreptate pentru ca am incercat si asa…nu a mers…

Sunt incapabila sa ofer placere unui tip pe care nu il cunosc si nu simt nimic pentru el….suna pateteic , stiu…dar asta-i adevarul.

Cat despre mine…m-am simtit foarte aiurea, si nu pentru ca mi-ar fi fost jena de ce faceam, ci pentru ca simteam ca ma mint, ca de fapt incerc sa ma aburesc pe mine insami, ceea ce nu e foarte ok. Poate fi cool sa ti-o pui cu oricine , oricum…eu declar oficial  in acest caz ca nu sunt cool.

Dragele mele colege de sex feminin, nu va amagiti singure….. jumatate din cele care afirmati ca nu veti face asta niciodata ( one night stand ) , ori ati facut ori o veti face. Daca puteti, bucurati-va cat mai mult de aceasta experienta. Daca nu, reorientati-va. Important e sa va simtiti bine in pielea voastra , pana la urma si pana la capat.

O sa incerc sa revin cu tema asta, sub o alta forma, si anume cum incep relatiile de durata : cu sex sau cu plimbari in parc? Veti vedea curand despre ce vorbesc in urmatorul post. Pana atunci, play , have fun , and be safe! Va pup!